Оплата і доставка

 ОПЛАТА 

Оплата товару можлива у касі банку,  через термінали самообслуговування  та  платіжну систему Приват24  і  т.п.   

Способи оплати

Повна передоплата (готівковий та безготівковий розрахунок)
Даний спосіб оплати замовлення  здійснюється шляхом переказу коштів на  наші рахунки або  карту банку "Приват” в повному обсязі. Цей спосіб    є найбільш  вигідним та зручним,   так як  Ви  додатково не  сплачуєте комісію  за зворотню доставку коштів.

Часткова передоплата (Накладений платіж)
Даний спосіб оплати  для покупців, які небажають сплачувати  повну суму   попередньо.
В такому випадку покупець  сплачує кошти із розрахунку 50 грн. за придбану шину, а  всю залишкому суму сплачуєте при отриманні шин на  складі транспорної служби. В такому випадку Ви сплачуєте 1,5-2% комісії за зворотню доставку коштів.
(цей спосіб оплати  можливий  при стабільному курсі валют)

Післяоплата  (накладений платіж)
Такий спосіб оплати  дійсний лише для наших постійних покупців.
Оплата готівкою  здійснюється   при отриманні замовлення на складі транспортних компаній.
Відвантаження товару на транспортну компанію здійснюється протягом одного робочого дня, після отримання повної або часткової передоплати.

Реквізити для оплати:
Картковий рахунок:  5168 7572 7042 8230
на ім’я: Лиса Ніна Василівна

 ДОСТАВКА 

Відправляємо по Україні  транспортними компаніями:

- Доставка від перевізника до дверей покупця або до пункту видачи відправлення (оплачується додатково покупцем)
- Особисто, у нашому магазині

Відправка здійснюється за рахунок покупця, в будь-яке місто, де є представництво перерахованих вище компаній.
Список міст постійно зростає, і Ви завжди ознайомиться з ними на сайтах перевізників.

Після відправки вашого замовлення ми в СМС-повідомленні повідомимо Вам номер декларації (товарно-транспортної накладної). Щоб отримати товар Вам необхідно мати при собі оригінал паспорта або водійського посвідчення, а також номер декларації.
При отриманні замовлення перевіряйте наявність та комплектацію.  У разі виникнення питань або будь-яких проблем  зв'язуйтеся з нами і ми вирішимо Ваше питання.

Зверніть увагу, якщо протягом п'яти днів посилка не забирається, компаніями «Нова Пошта», «Інтайм» та «Делівері»  нараховується пеня, яку оплачує сам покупець.

У випадку якщо покупець  не забрав своє замовлення з транспортної компанії, передоплата поверненню не підлягає. (За винятком виявлення заводського браку при перевірці товару на відділенні транспортної компанії)

Відправка замовлень здійснюється щодня, крім неділі. Прийом замовлень в неділю ми здійснюємо, але не відправляємо.


З повагою, команда GrandTour